3
Jump to content
  • 0

iRay Final Render Skin Normals berbeda dengan iRay Preview


Robot

Question

Saya mendapatkan kesalahan paling aneh yang mencegah saya bergerak maju dengan figur baru (Kayla HD Remake dari RareStone).

Kulit di pratinjau iRay terlihat sempurna, tetapi saat saya melakukan render terakhir, tampilan normalnya tampak dilebihlebihkan secara besarbesaran, menciptakan hasil akhir yang mengerikan. Saya telah menolak kekuatan normal dan menabrak kulit sosok itu, tetapi ini tidak membuat perbedaan.

Adakah yang pernah melihat perilaku ini sebelumnya? Dan/atau ada saran untuk perbaikan?

Link to comment
Share on other sites

  • Answers 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

Popular Days

Top Posters For This Question

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...